woensdag 1 januari 2014

Gelukkig nieuwjaar + Winnen!

Alle lieve lezer(essen) van mijn blog wil ik een onwijs gelukkig nieuw jaar toe wensen! Bij het nieuwe jaar hoort bij ons altijd een Nieuwjaars-fooitje en dit wil ik jullie ook geven. Dit doe ik in de vorm van een Winactie! Kijken jullie mee?

Dit is dan het pakketje dat je kunt winnen, 7 lakken, voor elke dag een kleurtje ;)
Alle lakken zijn Etos lakken.
Te winnen is:
-4X Quick dry nagellak
- 3X longlasting nagellak

Ik heb geprobeerd een variatie aan kleurtjes en finishes uit te kiezen, de 2 lakken links zijn duochrome

Wat moet je doen om te winnen?
-Volg Fabulous Polish op bloglovin
- Een reactie achterlaten dat je mee doet.

Wat kan je doen om extra kans te maken?
- Like dit bericht (vermeld even hoeveelste liker je bent) (+1)
- Like Fabulous polish on facebook (+1)

Meedoen kan tot 31 Januari 2014
Ps. De winnaar van de vorige winactie wordt vanavond om 8 uur bekend gemaakt.

18 opmerkingen:

  1. Leuke lakken, ik doe mee met de winactie volg je op bloglovin en instagram ook heb ik het artikel geliked alleen aangezien ik op mijn telefoon deze reactie schijf en je artikel like weet ik niet hoeveelste Liker ik ben, kom hier nog even op terug zodra ik de thuis ben!!
    En benieuwd wie de winactie an vanavond wint!! ;)
    XOXO Esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk ik doe mee :D ik heb alle verplichte en extra stappen gedaan! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik doe graag mee:) ik ben vierde liker en volg je via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik doe natuurlijk graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lakjes, ik doe graag mee! Ik volgde je al op Bloglovin' en heb daar dit bericht geliked, was de 6e liker.

    Groetjes,
    Sabrina
    miss_tattoo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe graag mee en ik like je al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik een keer 7 nagellakjes erbij, dat zie ik wel zitten. Op dit moment staat de teller op 9 bij Bloglovin', maar ik kan helaas niet meer achterhalen de hoeveelste liker ik was.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lakjes, ik doe heel graag mee! Ik volg je op Bloglovin en heb je artikel geliked (11e). Alvast een gelukkig 2014 x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik doe graag mee! (14e liker) En ik heb je Facebookpagina geliked :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee. Ik volg je op bloglovin en heb geliked. (15) Ik volg je op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik maak graag kans ;) heb ook geliked op bloglovin (16de liker) ;) Mijn username is Janne Snoeck

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik doe mee. Bloglovin username is xxsophiaa, heb ook geliked trouwens (17e liker). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lakjes! Ik volgde je al op bloglovin en op Instagram & Facebook (Xiara Janssen nep account). Ik heb je geliked met Google :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Ik heb alles gedaan om kans te maken! Op bloglovin was ik de 18de liker!
    Liefs Tessa,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great blog!!
    Follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)