vrijdag 8 februari 2013

Valentine Nail Art Challenge: Day 6 Dotticure

Voor dag 6 is het thema dotticure. Ik besloot er eentje te maken met rood, roze en bruintinten. Kijken jullie mee?
----------
Todays theme is Dotticure. I decided to do a dotticure with brown, red and pink.

Ik begon met twee lagen Witte Paris Memories lak. Voor de stipjes gebruikte is Essence - Princess Prunella, Rimmel london - Grape Punch en de rode Etos lak uit de feestcollectie. 
I started with 2 coats of Paris memories - white, for the dots I used Essence - Princess Prunella, Rimmel London - Grape fruit en the red nialpolish from the december collection.

Lots of love.xx


24 opmerkingen:

  1. Deze is super! Heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!

    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kan iedereen! Leuk voor Valentijnsdag ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi gedaan weer! Leuke kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan meis!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Cute dotticure :)

    http://www.algodao-doce.net/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is nou echt een nail art om vrolijk van te worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats! I nominated you for a Leibster award.

    Go here for details http://gypsyvtalks.blogspot.com/2013/02/i-got-leibster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig :) ik ben toch nog op zoek naar een goed dekkende witte lak, mss dat ik die van Paris Memories ga halen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is super! Mooie combinatie van kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)