maandag 20 januari 2014

Inspiration post: Blue nails


Hey, hoe is het met jullie? Ik heb de afgelopen vier dagen niet kunnen bloggen omdat ik telkens van 9-6 en vrijdags zelfs van 9-9 moest werken op de Vakantiebeurs. Elke ochtend moest ik half 7 mijn bed dan ook uit om te werken en rond 8 was ik eindelijk eens thuis. Hierna was ik zo moe dat ik gewoon niks meer kon doen. Nu ben ik eindelijk klaar op de vakantiebeurs en heb ik tentamens. Daarom vandaag een snelle inspi post. Kijken jullie mee?
--------
Hey guys, how are you? I haven't blog these past four days, because I had to work on a holiday fair from 9-6. On friday I even had a shift from 9-9. Every morning I had to get up at 7 and did not return home untill 8. So I was to tired to blog. Today my exams start so I decided to go for an simple inspirational post.
1.
Source: The nailasaurus

2.
nail art and designs pictures 398 Nail Art And Designs Pictures
source: Beautyblog.com

3.
Source: Manicurator

4.
Source: One nail to rule them all

5.
Source: One nail to rule them all

6.
Chalkboard Nails: Kite nail art
Source: Chalkboard nails

7.
The Nailasaurus: Blue Waterfall Nail Art
Source: The nailasaurus

Welke vinden jullie het mooiste?
Which one do you like best?

19 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratie! Ik vind de nailarts van de Nailosaurus echt geweldig!
    Succes met je tentamens komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ook, zij is mijn favoriete nail art blogger :D en dankjewel! komt hopelijk wel goed.xx

      Verwijderen
  2. Oef pittige week gehad! Hele goede inspiratie dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing Nail Designs! Love this Post ,great Work!

    big Hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben nooit zo gek op blauw, maar leuke inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die eerste is zo leuk! ik vind zelf blauw en paars echt top kleuren voor op mijn nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van Nailsaurus vind ik het mooist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah, wat leuk! Nummer 6 vind ik heel cute ^^.

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In het kader van blue monday ;) vind ze allemaal wel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd wist ik tot vannochtend niet wat blue monday was :$. Al ervaar ik deze dag wel precies waarnaar die vernoemd is hahah.x

      Verwijderen
  9. hele leuke nailarts! ik vind nummer 6 het mooiste succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele leuke nailarts! ik vind nummer 6 het mooiste succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De derde is echt mijn favoriet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie inspiratie!
    Ik vind de nagels van the nailosaurus echt fantastisch! :)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne inspiratie, er staan echt mooie nailairts tussen.
    De kleur blauw vind ik ook heel erg leuk.
    Je hebt een leuke blog ik volg je nu via bloglovin.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)