maandag 29 oktober 2012

10 Weeks of Nail-art week 6: Halloween nails


Het is week 6 van de 10 weeks of Nail-art challenge. Het thema van deze week is 'Halloween nails'. Die hadden jullie niet zien aankomen hè? ;) Eigenlijk wilde ik deze challenge skippen wegens tijdgebrek en examenstress maar ik vond dat ik het toch niet kon maken en was dus 's avonds laat toch nog mijn nagels aan het lakken!
----------
We're at week 6 of the 10 weeks of nail art challenge. This week's thema is 'Halloween nails' I guess you didn't saw that one coming ;P. So I first decided to skip this challenge, due to my exams starting today. But I figured out that I didn't want to miss this fun challenge and then I found myself painting my nails at 11 PM for this challenge.
De lakken die ik gebruikt heb.
- Only You - 383 Wasabi
- Etos nail art striper
- Essence tip painter.
Omdat ik weinig tijd had besloot ik voor een simpele nail art te gaan. Op youtube vond ik een tutorial voor deze schattige Frankenstein Nail-art. Iedereen met groen, een vaste hand en stripers zou deze nail art moeten kunnen. Maar dat maakt hem niet minder leuk. Ik vind hem zelf echt heel cute geworden en ben blij dat ik toch besloten had iets voor deze challenge te gaan doen.
Due to the lack of time I decided to go for a simple nail art. On youtube I found a tutorial for these cute Frankenstein nails. They're actually pretty easy! Everybody with a green, a steady hand and some black and white stripers could remake this design. But that doesn't take away the fact that it's pretty cute. I'm happy I didn't skip this challenge because I found it lots of fun. 

Mijn tentamens beginnen officieel vandaag en ik begin met Bio. Wish me luck!
So my exams are starting today, and I'm having Biology first. Wish me luck!
----------
Dit was dus mijn aandeel in deze Challenge. Kijk ook nog even bij deze meiden:
Nailartaddictions

Lots of love.

28 opmerkingen:

  1. Deze blijven leuk! Heb je super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja geweldig je Frankenstein nagels! Super goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig!
    Een ook goed van je dat je ondanks tijdgebrek toch iets hebt gemaakt, hij is erg leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spooky but cute! Love the colour you used for the base!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They are gorgeous, fun and well painted :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk dat we dezelfde hebben hihi
    Jouwe zijn ook heel mooi geworden!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk gedaan, ziet er mooi uit!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nice monster! Perfect green for the design! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aah, die zijn echt zo leuk! Helaas niet aan mij besteed, want ik ben niet zo handig haha. Maaar, heel veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woh zeg...weer lekker opvallend!!
    Thnx voor je reactie en check mijn nieuwste blogpost...Blog vd maand..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. love it! succes met je tentamens.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gedaan! Helemaal Halloween proof ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oke ik vind de naam Wasabi echt geniaal voor die groene nagellak!
    Leuke nail art ook, mooi gedaan :D
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn super tof !!

    Ik heb daar echt het geduld niet voor, dus chapeau :D

    BeantwoordenVerwijderen
  15. great halloween inspiration! love the designs!

    bijou-minou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf! XO
    p.s. op mijn blog valt €25,- shop tegoed te winnen! klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i love any kind of challenges ... thx for your comment on my blog ... regards from vienna!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had een tijdje terug ook een nail art tutorial met frankenstein gemaakt :D Is super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)