maandag 22 oktober 2012

10 Weeks of Nail-art: Week 5 Random Pattern.


Alweer week 5 van de 10 weeks of Nail art Challenge. We zijn nu dus halverwege. Deze week was de week waar ik het meest naar uitkeek omdat we vrije keuze hadden in het patroon. Je zult dus bij iedereen enorm verschillende dingen zien.
Kijken jullie mee?
----------
So we're already at week 5 of the 10 weeks of Nail art challenge. So we're halfway through. This week was the most exiting for me since it was 'random pattern. So I'm looking forward to the other looks.
De lakken die ik gebruikt heb.
- French natural
- French white
- Janet Stripers in pink(ish), red, green
- Izgo striper. 
Ik besloot voor een soort ruitjes patroon te gaan. Een hele nagel is wel wat druk dus ging ik opzoek naar een alternatief. Het ontwerp kwam van cutepolish opyoutube. Eerst wilde ik de aardbeitjes weglaten maar dan werd de nail art toch wat saai. Daarom had ik besloten om ze er toch bij te doen. De lijntjes+stipjes zijn een beetje bibberig geworden omdat mijn handen oncontroleerbaar begonnen te trillen als ik ze wilde zette. Dit gebeurd me wel vaker als ik erg moe ben maar het was nu erg vervelend.
So the idea and design are from the youtuber cutepolish. At first I only wanted to make the checkered pattern but that turned out to be a bit boring. So I did add the strawberry's. My hand we're kind of shaky so the lines and dots are as good as I wanted them to be. I finished with a layer of the Essence Gel look topcoat.
----------
Dit was dus mijn aandeel in deze Challenge. Kijk ook nog even bij deze meiden:


21 opmerkingen:

  1. Aww, this is so girly and cute - well painted too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zo ontzettend mooi gemaakt, ontzettend cute! Ik zou het je niet na kunnen doen hoor haha!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig!
    Hij is erg leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awww I've seen these before and let my nails grow to do it and never did lol! GREAT JOB!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Same here!
      But I'm glad I've finally done them. Now I cna chop them off a bit for the stamping I've planned :D

      Verwijderen
  5. super cute *_*


    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, ohh ik ben zo dol op je patroon !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie nailart! Lieve kleurtjes en die ruitjes zijn zó leuk!
    Erg mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij een mooie nagels! De nailart is ook super cute:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)