zondag 30 september 2012

Notd: Black Flakies

Dus vandaag heb ik weer een NOTD voor jullie. Ik heb eindelijk weer eens een nieuwe zwarte lak aangeschaft dus ik kon eens uitproberen wat ik al maanden wilde: Essence's special Effect topper Night in Vegas over een zwart lakje doen. En het resultaat mag er wezen! Kijken jullie mee?

So I've got another NOTD for you. I finally bought a black nail polish and now I can try a combination I've wanted to do for quite a while: use my Essence's night in vegas special effect topper over a black polish. And I love the result.
Ik ben dus zo verliefd geworden op dit Flakie lakje nu ik hem over een zwarte kleur heb gezien! Hij is zo extreem mooi. Ik heb hem welleens over lichte kleuren gehad maar dan kwam hij niet altijd even mooi over maar oh my god hij is echt gorgeous over een zwarte lak. 
I fell in love with this flakie polish after seeing him over this black polish. It's so gorgeous! I've worn this flakie over lighter colour but then it just didn't feel good. But oh my it's so gorgeous over a black polish.

Wat vinden jullie van deze NOTD?
What do you think about this NOTD?

4 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)