donderdag 28 juni 2012

Review: Etos Nailart Stripers

Toen ik dit weekend het Etos boekje opensloeg stond de zomercollectie erin. Deze bevatte ook 5 zomers gekleurde stripers.
Ik ben zelf dol op Nailart en besloot alle 5 de stripers mee te nemen en eens uit te testen.
Kijken jullie mee?

So Etos has a new set of limited Edition Summer stripers and when I saw the colour my only thought was; I need to have these. So I bought them, and well now I'm writing a review about it.
De 5 stripers
De kleuren zijn superzomers de oranje lijkt op deze foto trouwens erg rood hè?
The 5 stripers.
The colour are great for this summer, well the orange one at the right looks a bit red in the picture.
Het kwastje, hij is lekker kort, en iets dunner dan ik had verwacht, dit vind ik eigenlijk wel fijn. Ik vind het fijn als een striper een kort "dopgedeelte" heeft want ik kan soms trilhandjes hebben en dan werkt een korte kwast beter.
The brush. It's short and some thinner than I expected, which is great, because well I like a very thin striperbrush. This because my hands are always shaking a bit and then I can controll a small brush better than a long one.
De kleurtjes op een transparante nepnagel.
The colours on a transparant fake nail
Zigzam streepjes
Just some lines.
Over Ultra Violet(Rimmel London)|| Over France Reveira (L'oreal Paris)

Alle 3 naast elkaar, De roze is iets lichter dan ik had gehoopt, hij dekt goed maar is niet heel duidelijk op lichte kleurtjes. Het enige nadeel aan deze stripers was dat ik ze eerst had neergelegd waardoor er constant zo'n dikke druppel van mijn kwastje naar beneden droop. Kennen jullie dit?
Mijn favo kleurtje is de donker rode.
So al the 3 things I tried. The pink one is some lighter then I hoped for, but it still covers great. I wouldn't recommend using the pink one over light polishes because it's almost invisible then.
The only bad thing about those stripers was; I first layed them down and when I was working with them there came some big drops of the brush because of that. Do you recognize this?
Well I have to say my favourite of these 5 is definitely the dark red one.

Lijken deze stripers jullie fijn?
What do you think about these stripers?

Deze Stripers zijn tijdelijk verkrijgbaar bij de etos voor €1,99 per stuk.

12 opmerkingen:

  1. Leuk! Die oranje en die rode dekken volgens mij best goed of niet? (:

    x Muriël
    http://www.thedesperatediaries-mk.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, die zien er echt superleuk uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kleurtjes! Ik ga ook eens kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit! Zag ze ook in het boekje staan, moet ook maar eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die turquoise de leukste, is mijn favoriete zomerkleurtje ook! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt mooi! Maar de dikke druppel herken ik wel, zelf heb ik dat ook wel eens. Die komt dan onder de dop zeg maar vandaan.. heel vervelend. De kleuren zijn trouwens gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vindt die turqoise en die gele erg mooi !
    En dat van die druppel begrijp ik volkomen haha !
    ik volg je , volg je terug?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze lijken me wel fijn, leuke kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)