dinsdag 5 juni 2012

Nail art: Groen/beige met golfjes en dots.


Ten eerste, ik weet niet waar ik al die pageviews de laatste dagen aan te danken heb maar ik vind het echt héél leuk!
Gister heb ik jullie een swatch laten zien van Sand Tropez. Ik had in de dio drogist daar op Terschelling een leuk lakje van Miss Sporty gekocht met de naam Green Lemon. Dit kleurtje vond ik wel leuk matchen met Sand tropez dus besloot ik er een snelle Nail Art mee te maken. Benieuwd naar het eindresultaat en hoe ik deze Nail art heb gemaakt?
Lees dan snel verder!


First; I actually have no Idea where all those pageviews suddenly come from, but thanks!
Yesterday I showed you swatches from Sand Tropez. On Terschelling i bought a nailpolish named Green Lemon from the brand Miss Sporty. I like the two colours together so I decided to do a quick Nail Art on it.



Het eindresultaat:
2 Kleuren als basis, met zwarte 'golfjes' en zwarte dots met parelmoer accent erop.
Zelf vond ik het parelmoer net een beetje dat extra geven en ik heb op Terschelling zelf heel veel leuke reacties gekregen. Een paar meisjes vroegen of ik hun nagels wilde doen en een jongen zei uit het niets dat ik 'sicke' nagels had.

2 colours as base, with black 'waves' and black dots with a pearl accent. Personally I tought the pearl just gave a great finish and I had a lot of nice reactions on this mani.

Wat heb je nodig?
You’ll need:
2 Kleuren nagellak
2 Different colours of nail polish
Een zwarte Striper
A black striper
Parelmoer striper of lak
Pearl coloured striper or nail polish
Een dottingtool
A dottingtool


Stap 1:
Zet met het groene lakje een schuine afwerking.
Stap 2:
Maak met de striper een golfbeweging over scheidingslijn de 2 kleuren heen.
Stap 3:
Zet met een dotting tool zwarte stipjes in 'de dalen' van de golven.

Hierna zou je nog parelmoer stipjes of glitter stipjes op de zwarte stipjes kunnen zetten zoals ik heb gedaan, of hij is zo af.

After step 3 you could add glitters or pearl on the black dots, like I did. Or you could just leave the mani like this.

Als deze stappen te moeilijk waren is er ook altijd nog de makkelijkere variant. Dit zijn trouwens niet mijn nagels zoals je kan zien.

The easier version. These are my friends nails who I also borrowed the Essie polish from.

En wat vinden jullie van deze Nail Art?
What do you think about this Nail Art?


13 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)