zondag 13 mei 2012

Swatch: Essie Lilacism



Allereerst: Een hele fijne moederdag op deze zonnige zondag!Mijn eerste Essie lakje! Eerst wist ik nooit goed waar ik ze kon krijgen, maar sinds de bij de etos te koop zijn moest ik wel even een kijkje nemen. Ik kwam thuis met een lakje genaamd Lilacism en vandaag de swatches.
Kijken jullie met me mee?
Als echte nagellak verslaafde wilde ik al heel lang een OPI, China Glaze en een Essie lakje. Nu heb ik er dus in ieder geval een van de drie.

Ik kocht dit lakje omdat ik dacht dat hij een beetje op Lavenderlicious uit de Enter Wonderland LE van catrice leek (een van mijn favo kleuren).
Thuis bleek dit (gelukkig) niet het geval te zijn, Lilacism is een veel warmere tint. Die ik stiekem ook nog mooier vind.
Lilacism is zoals je ziet een echt lila kleurtje wat ook een beetje naar lavendel neigt.

Toen ik wilde gaan lakken merkte ik dat de Essie lakjes een enorm breed maar wel dun kwastje hebben.
Nu was ik de nieuwe kwastjes van Catrice al gewend, maar deze is nog breder en lakt je nagel écht in een keer, omdat hij ook heel makkelijk uitwaaiert.
Dit vind ik echt een plus.

Het lakje lakte dus fijn, niet streperig, gewoon mooi egaal en gelijkmatig over mijn nagels. Ook moet ik zeggen dan hij supergoed dekt voor zo'n licht kleurtje. Hij dekte al redelijk in 1 laagje, en perfect in 2 laagjes.
Op beide foto's komnt de kleur niet helemaal goed tot zijn recht. De onderste lijkt al beter, het is echt een hele mooie warme lila tint!

Ik heb het lakje 4 dagen opgehad zonder dat het lakje begon te chippen, toen wilde ik weer iets anders op mijn nagels. De houdbaarheid van dit lakje is dus ook top!

Ik ben dus supertevreden over mijn eerste Essie lakje en vond de €8,- die ik ervoor betaald heb tot nu toe ook zeker waard!

Hebben jullie al ervaring met Essie?
Wat vinden jullie van :Lilacism?

13 opmerkingen:

  1. Mooi lakje ! Ik heb trouwens net een winactie online gezet, misschien kun je even kijken? x http://maximesieta.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kleurtje!
    Ik wil ook nog snel een Essie lakje kopen, maar ik kan nog niet kiezen welke haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu zijn ze 2 euro goedkoper bij de etos, alleen ze hadden niet veel kleurkeuze vond ik :(.

      Verwijderen
  3. Uch.. kwijlkwijl en nog eens kwijl! Wat heeft Essie toch altijd mooie nagellakken in het assortiment. Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja he?!
      Ik stond voor dat schap en ik kon gewoon géén keuze maken ze zijn allemaal super!

      Verwijderen
  4. Wat een mooi kleurtje! En je nagels zijn prachtig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)