vrijdag 20 april 2012

Essence Seasons of Extremes colour 3 nail polish. 06 My best nude friends and me

Vandaag heb ik een een swatch voor jullie van een van de lakken uit de seasons of Extremes collectie! Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

Deze limited edition van Essence ligt alweer eventjes in de schappen en bij mijn kruitvat zijn ze vanaf vandaag naar het uitverkoop schap verplaatst en kosten ze in plaats van €2,80 nu maar €1,-.
Voor €1,- was ik toch wel nieuwschierig naar wat deze lakjes nou eigenlijk doen en daarom heb ik swatches van 2 kleuren voor jullie.
vandaag dus My nude friends and me.
De colour3 nail polishes bestaan uit twee lakjes, een normale kleur en een speciale topcoat die afzonderlijk van elkaar te dragen zijn. Over elkaar heen moet dit een '3e kleur geven'.
Laten we eens zien wat deze kleur doet!


Hierboven zie je de beige basislak. Ik heb hiervan twee laagjes op maar misschien had ik toch beter 3 laagjes kunnen doen want, zoals je ziet dekt hij niet helemaal. Wel heeft deze lak een hele mooie lichte shimmer. alleen is dat op deze foto niet echt te zien.
Verder vind ik de kleur niet echt mooi bij mijn huid staan jammer genoeg.
Snel door dus naar de topcoat.
Met topcoat vind ik hem al een stuk mooier. De topcoat maakt de beige kleur iets lichter waardoor ik hem ook mooier vind geworden op mijn nagels. Verder glittert de topcoat waardoor hij iets meer opvalt.
Al met al vind ik hem voor de prijs toch wel een leuke nude combinatie.

Wat vind jij zelf van deze kleur? Ben je van plan hem te gaan kopen?

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!
Ik lees ze allemaal en probeer altijd een bezoekje terug te brengen ;)